29.4.18

20 / 04 / 2018

20-ти април 2018... ден, който лично за мен започна невероятно, въпреки трудностите на предишните седмици. 
В този ден се запознах с двама невероятни души, на които споделих за обичта ми към музиката на Тим и какво се случи? Два часа по-късно прочетох новините за смъртта му. Бях съкрушена, заедно с него погребах част от себе си. Не го познавах, не бях присъствала на концертите му, просто музиката му ми помагаше с абсолютно всичко. Текстовете на песните му винаги ми даваха надежда в живота, а сега когато вече го няма - надеждата угасна и вероятно няма да се запали отново. Много ми е тъжно, че това се случи, но явно така е било писано да стане...
Пиша това 9 дена след обявяването на смъртта му, защото през тази седмица и 2 дни се надявах всичко това да е било шега, която медиите си правят с нас, за да ни привлекат вниманието към него, но уви... истина е... Четейки все повече и повече статии относно смъртта му, слушайки все повече и повече изказвания от негови колеги в музиката, дори изглеждайки документалния филм за него (Avicii: True Stories от октомври 2017), разбирам само и единственото, че това беше един от най-отдадените за феновете си артисти, които не бива да бъдат забравяни, дори и той да не може да се сравнява с други вече покойни велики артисти. Точно след като изгледах филма единствената мисъл, която ме сполетя беше: "Надявам се само и единствено да не си е отнел сам живота."
Толкова статии, толкова изказвания и накрая се разбра причината за смъртта му - самоубил се е. Както много казват, явно славата не му е понесла, но е напълно разбираемо, защото той до толкова е бил отдаден на феновете си, че свободно мога да твърдя, че е занемарил даже собственото си здраве (това става очевидно в документалния филм). В началото на 2016, когато обяви, че се оттегля от участията, донякъде ми стана спокойно, защото вече ще има време за себе си, да създава нова музика, да се наслаждава на времето прекарано с любими хора. Той не се отказа от нас, феновете, и продължи да ни дава стимул, правейки музика. След Avici EP (2017) се очакваше да има още 2 EP, но уви, вече не се знае дали ще бъдат издадени или не...
Друго, което разбрах впоследствие след смъртта му и не беше известно преди това, е че той е имал връзка с чешката моделка Тереза Кечерова. Прочитайки за всичко относно връзката им, не мога да отрека, че ми става по-добре, даже обратното - още повече се натъжавам, че загубихме такъв невероятен човек! 
Изписвайки всичко това, все още усещам, че има какво още да се каже по този повод, но не мисля, че трябва. По-долу може да видите видеото, което Laidback Luke направи в помен на Тим, споделяйки повече за живота му извън светлините на прожекторите. Все пак, както повечето знаят, Люк е вероятно един от хората, на които трябва да сме благодарни, че днес имаме всичката тази невероятна музика, дето на Тим. 
Почивай в мир, Тим! Винаги ще останеш в сърцето ми и в сърцата на всички фенове по света! 

1 коментар:

  1. Ще остане в сърцата ни, ще разказваме на децата ни, ще живеем с неговия урок към нас: Да изживеем живота си на макс, да направим всичко, зашото затова сме тук!

    ОтговорИзтриване

 
© 2015 AVICII BULGARIA || Theme Base